Translate

vrijdag 30 november 2012

 Foeksia


                                                        Oeps..... dat kan toch niet!
                      Ik kom net uit mijn bedje rollen en er worden gelijk foto's van mij gemaakt.




Mijn haar is nog een  pluizenbolletje. Ik heb nota bene  mijn ponnetje nog aan! 




                                          Ik ga eerst maar eens  even in de spiegel kijken..... 




               Eens even kijken....mijn snoetje is gewassen, mijn lipjes hebben een kleurtje gekregen 
                                             en mijn wangetjes zien er weer stralend uit.




Ik kan zo wel voor de dag komen.
Nu nog een leuk setje kleertjes uit mijn kastje pakken.
En ik ben klaar voor een nieuwe dag.




                                     Hoi allemaal! Ik zal me even voorstellen, ik ben Foeksia. 
                                       Vandaag ga ik er weer een gezellige dag van maken.
                                 Niet verklappen hoor, maar ik heb mijn haartjes niet gekamd.
                                                    Ik vind het er wel aardig uitzien!
                        



2 opmerkingen:

  1. Ha ha wat leuk moest erg om haar lachen. Nog zo'n schat! Krijg lekker inspiratie van haar. XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi,hi., echt lollig! Foeksia gaat vast vele spannende avonturen beleven. Dat heb ik ooit eens in een spannend boek gelezen. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen