Translate

donderdag 3 januari 2013

Bewondering


Mijn nichtje heeft een paar jaar geleden de smaak van het haken te pakken gekregen. Zij heeft aardig wat amigurumi diertjes gehaakt. Voor mij heeft ze een hele mooie Rottweiler gemaakt. Deze staat bij mij in mijn pronkkast, waarin ik allerlei kleine knutselwerkjes van mijn kinderen, neefjes en nichtjes neerzet die ik heb gekregen. 
Ik heb bewondering voor mijn nichtje. Het is een enorm priegelwerk om zo'n diertje te maken. En dat terwijl de kinderen van tegenwoordig geen handwerkles op school krijgen!

Gisteren heb ik het ook eens gewaagd om zo'n kleine handwerkje te maken. Deze kleine Hello Kitty sleutelhanger is voor iemand die gek is op alles van Hello Kitty. Ik heb me laten vertellen dat haar hele auto vol ligt met Hello Kitty dingen.



Het patroontje kun je vinden op de volgende site: www.charami.com/2010/09/15/vertaling-kleine-kitty/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten