Translate

zaterdag 23 november 2013

Inspiratie




Jullie hadden het vast al opgemerkt dat ik een poosje niets op mijn blog geplaatst heb. Op de een of andere manier had ik even wat tijd nodig. In mijn vorige post vertelde ik over mijn allereerste beursdeelname. Dat was mij zeer goed bevallen. Het was een hele ervaring. Gezellig met mijn zus van manonpopjes een kraam delen. We waren reuze benieuwd wat de dag ons zou brengen. Maar het was super tof. We hebben veel beleefd, gedaan, gekletst, rondgekeken, mensen ontmoet,vragen beantwoord, koffie gedronken en natuurlijk ook nog wat verkocht.

Daarnaast heb ik heel veel geleerd van deze dag. Welke werkjes spreken de mensen het meeste aan? Wat willen ze graag weten? Wat willen ze graag zelf doen? Dus ....wie wat waar en hoe!!!!

Je begrijpt het waarschijnlijk al...............ik had even wat tijd nodig om inspiratie op te doen.
Nou dat is me gelukt! Ik heb de afgelopen tijd van alles en nog wat gedaan, beleefd, gezien, gekocht en gemaakt.



Het schattige poppetje hierboven is mijn uitgangspunt geworden. Zij is mijn grootste inspiratiebron.   
Zij gaat van alles beleven. Ik zal jullie op de hoogte houden van haar belevenissen. En je hebt het vast al gezien. De dame op de eerste foto van dit bericht is een variatie op haar.

Tot de volgende keer!!
Liefs Inez










8 opmerkingen:

  1. Het is een schatje,lieve kleurtjes,
    Grts Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dst dit ook betekent dat je haar patroontje gaat verkopen! Ze is zo mooi en ik zo haar dolgraag maken voor mijn meisje.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje,ik kijk al uit naar haar avonturen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben heel erg benieuwd maar ze ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je ons even inlicht. Ben benieuwd wat het nog allemaal gaat worden. Succes !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je even iets laat weten! We misten je hier hoor, en dan vooral de mooie popjes die je altijd weer maakt. Maar dit is zoals altijd weer een schatje geworden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen