Translate

vrijdag 29 november 2013

Lampenkap




Noortje kwam van de week met haar koffertje aanzetten. Met een grote grijns stond ze plots voor mijn neus. Zij wist precies wat ik stiekem in haar koffertje verstopt had.




 Allemaal kleine bolletjes haakgaren. Met smekende ogen op haar liefelijke gezichtje vroeg ze aan mij of ik iets voor haar wilde maken. Natuurlijk doe ik dat met alle plezier voor haar. 





Op haar kamertje stond een lamp die ze eigenlijk wel erg saai vond. Die kon ik toch best wel voor haar pimpen?!  Roze, groen, blauw, paars en oranje waren de kleuren die ze uitgezocht had. Ik ben maar gauw voor haar aan de slag gegaan. 


voor                              na


Noortje is helemaal in haar sas met haar nieuwe lamp. Hij past geweldig leuk in haar kamertje. Ze is bijna niet meer uit haar kamertje weg te slaan. Ik ben reuze benieuwd wat ze de volgende keer in petto heeft?




5 opmerkingen:

  1. supermooi!!! En heel schattig ook.
    heb gisteren toevallig net dezelfde gescoord in de kringwinkel. Hmmm, je brengt me op ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zeg!
    Wat een fleurig lampje zo!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig dat je dat zo mooi kan pimpen. Ik ben ook benieuwd wat het volgende werkje gaat zijn.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een hele leuke lampenkap! Heel fleurig en fris van kleur! Kan best geloven dat ze daar niet meer weg te slagen is en ze heeft maar wat geluk dat haar poppenmama dit zo goed kan pimpen voor haar ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen